En liten lista

En liten lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Benjamin gav mig en massa godis på jobbet. Eller att Rebecka klistrade igen ett fönster på min bil.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Då sov jag.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Fyllde i en lista.
Det sista du sa högt? Puss puss
Det senaste någon sa till dig: Puss hej.
Vad har du druckit idag? Juice, te.
Vad var det senaste du åt? Två knäckebröd och två bullar hemma hos Sara när vi tittade på Greys. Jag är faktist lite hungrig igen.
Vad var det senaste du köpte? En parkeringsbiljett. 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkt trä
Vad är det för väder hos dig nu? Vet inte. Mörkt och nerdragna persienner.
Godaste glassmaken? Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det finns nog. Har dock inte varit med om det själv.
Sover du tungt? Njae, inte så farligt. 
Drömmer du mardrömmar? Väldigt, väldigt sällan.
Trivs du med ditt jobb? Ja, i stort sett gör jag det. Fast jag skulle gärna vilja jobba lite mer så man fick lite mer cash.
Favoritklädsel? Klänning.
Favoritlåt just nu? Timbaland - The way I are.
Vad ser du om du tittar till höger? Mitt täcke, och mobilen som laddas.
Vad gör dig glad just nu? Att det snart är helg.
Vad ska du göra härnäst? Kanske äta, eller sova.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Hungrig och uttråkad.
Favoritgodis? All sorts godis. Jag är ett godismonster!
Kläder just nu? Inte mycket. Svarta string.
Sommarplaner? Tja, det är ju ett tag tills dess. Vill ut och tågluffa.
Hur många kuddar sover du med? Två.
Spelar du något instrument? Nej, kan väl om jag försöker spela nått på piano, men vem kan inte det?
Morgon eller nattmänniska? Jag måste faktiskt säga natt.
Är du kittlig? Nej, har för mycket självkontroll.
Snarkar du? Nej, ingen som klagat iallafall.
Stjärntecken? Våg.
Äckligaste insekten? Spindlar...
Stökigt eller välstädat? Stökigt.
Längtar du mest efter just nu? Något gott att äta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0