Lång lista

1. Hur gammal är du om fem år?

26 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Alla på jobbet.
Sara Hult.

3. Hur lång är du?

167 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Saw 3. 

5. Vem ringde du senast?

Tommy.

6. Vem ringde dig senast?

Tommy.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Oj, de var något långt från Sara.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta.

10. När såg du senast din mamma?

Igår.

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå.

12. När vaknade du i dag?

12.40 nånting.
13. Vilken är din favoritjulsång?

Inget större fan av julen, men kan ändå alla sånger. Så välj en.

4. Vilken är din favoritplats?

Jag har inte hittat den än.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Där det är kallt och regnigt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jag vet inte vart jag befinner mig om ett år.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Minns en mardröm jag hade. Jag bara föll, föll och föll.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Minns faktist inte. Gud va tragiskt. 

19. Hur stor är din säng?

120 cm.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Helst utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen?

Från början hade jag tre, sen två..sen en.. nu har jag två igen. 

23. Hur många landskap har du bott i?

Bara i ett. Har alltid bott i Småland, Jönköping.

24. Vilka städer har du bott i?

Eftersom jag bara har bott i Småland och bara Jönköping så skriver jag det. Jönköping.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Gärna barfota.
26. Är du social?

Njea, jag är sällskapssjuk. 

27. Vilken är din favoritglass?

Chokladglass.

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Friterad banan med vaniljglass.
29. Tycker du om kinamat?

Ja, jag äter det mesta.

30. Tycker du om kaffe?

Inget jag dricker. 

31. Vad dricker du till frukost?

Juice.

32. Sover du på någon särskild sida?

Nej. Gärna PÅ någon.
33. Kan du spela poker?

Ja, fast vet inte om reglerna stämmer.

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja, jag får abstinensbesvär efter en minut.

35. Är du en beroendemänniska?

Ja, jag är mycket beroende.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja.

37. Vill du ha barn?

Inget jag känner att jag vill ha nu nej. 

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska. 

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet, alltid roligare att bada utomhus.

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder.

42. Äger du dyrbara smycken?

Nej, använder knappt smycken.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Greys anatomy.

44. Kan du rulla med tungan?

Ja.

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Pontus.

46. Sover du med gosedjur?

Nej.

47. Vad har du för ringsignal?

"Hallå! Hallå! Jag måste prata med dig. Jag vill säga en sak...." osv, osv.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nej.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Mitt lakan.

50. Flirtar du mycket?

Njae, det tror jag inte.

51. Kan du byta olja på bilen?

Ja, men det gör min pappa så snällt åt mig.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?

"Venusdeltat"

54. Läser du dagstidningen?

Ja, Aftonbladet på Internet.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej.

56. Dansar du i bilen?

Nej, men jag sjunger!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Hitzradio.com

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Mammas personnummer.

59. När var du i kyrkan senast?

När min brorsdotter döptes, så längesen. 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Minns inte.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Oj, minns inte riktigt.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Det var nog Andreas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0