Lista från ett kedjebrev

(x) Rökt en cigarett
Jag har iofs inte rökt en cigarett. Min far lät mig testa en gång när jag var liten och de var så himla äckligt att jag inte ens känt nått behov av att testa. Sen kan man ju dö av det också!

(x) Druckit så mycket att du spytt
Ja, men de händer inte ofta.

( ) Krockat någons bil
Njea, inte krockat as in krockat. Men de blev två hål i bilen.. men jag står fast vid att de inte var mitt fel.

( ) Stulit en bil
Nej, jag har mig en egen bil så de behövs inte.

(X) Varit kär

(/) Varit i handgemäng
Det beror väl lite på hur man definierar handgemäng.

(X) Blivit dumpad
Det har jag.

(X) Fått sparken
Detta var en praktikplats och jag hade tydligen ett attitydsproblem. Men jag är faktist stolt över detta då jag faktist stod ut TRE veckor med mobbing och trakasserier, och när jag väl sa ifrån så fick dom nog. Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta.

( ) Sagt upp dig

(X) Smugit ut ur dina föräldrars hem
Jag har tagit mig ut ur mina föräldrars hem på alla sätt som finns skulle jag tro.

( ) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
Hm, njä.. Inte starka känslor.. Lite småbetuttad får man ju vara. Men hell, hur ska man kunna veta det.

( ) Blivit arresterad
Jag är fortfarande en ängel.

( ) Gått på en BLIND DATE
Nej, faktist inte.

(x) Ljugit för en vän (bara vita sådana)
Det har jag säkert.

(x) Skolkat
Det har jag, men de var mest på Bäckadal det.

( ) Sett någon dö
Oj, kan inte hålla räkningen på hur många spindlar, myror, insekter och växter jag tagit livet av..

( ) Varit i Kanada

( ) Varit i Mexiko

(x) Flygit flygplan
JAG har inte flugit det, det gjorde piloten.

( ) Gått vilse
Här går man inte, man kör.

(x) Rest runt i Sverige
Tja, jag har ju åkt en del bil i mina dagar.. men om det kvalificeras som att resa runt i Sverige är en annan sak.

( ) Besökt Washington DC.

(x) Simmat i havet
Jag är en fiskus. Bada är min grej ;)

(x) Känt som om du skulle dö
Ja, en gång.

(x) Gråtit dig till söms
Case closed. Move on.

(X) Lekt tjuv och polis
Vi lekte väldigt mycket när vi var små, tjuv och polis var säkert med bland gångerna. Hur ska jag minnas allt dumt man gjorde när man var liten?

( ) Nyligen ritat med färger
Här ritar man inte, man photoshopar.

(x) Sjungit karaoke
Vi spelade Idol-spelet på en fest för inte så längesen. Jag ylade med. Sen har jag ju skämt ut mig otaliga gånger innan dess.. Jag var med i kör i många år. Sjungt solo och skämt ut mig.. så de så..

(x) Betalat för maten med enbart mynt
Tja, fem kronor i mynt är väl inte hela världen.

(X) Busringt
A lot.

(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
Jag var SÅ snygg vid de tillfället.

(x) Fångat en snöflinga på tungan
Det händer minst en gång om året.

( ) Dansat i regn
Jag är som en katt you know. Not a big fan av regn.

(x) Skrivit till Jultomten
Tomten bodde i ett träd här hemma vid oss.

( ) Blivit kysst under en mistel
Nej, de vore lite creepy med tanke på att man oftast firar jul med familjen.

( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om

(x) Blåst såpbubblor

(x) Grillat på en strand

( ) Gått på en fest du inte var bjuden till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0