Någon utmaning

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Pedofiler.
2. Otrohet.
3. Mördare.


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. Mobiltelefon.
2. Fjärrkontroll.
3. Täcke.

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar.
2. Lyssnar på ljudet från TV:n.
3. Hungrar.


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Vara lycklig och nöjd med mitt liv.
2. Resa mycket.
3. Hitta ett jobb jag gillar. 


Tre saker jag kan:
1. Skriva fort.
2. Köra bil.
3. Photoshopa.


Tre saker jag inte kan:
1. Stå på händer.
2. Andas under vatten.
3. Flyga.


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Hitzradio.com.
2. Dig själv.
3. Bra råd.


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Koda snygga hemsidor.
2. Flash.
3.Tatuera.


Tre favoriträtter:
1. Fiskbullar med potatis.
2. Kyckling, currysås och ris.
3. Sallad från Alcamo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0