"Onödigt vetande"

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Har tre jackor, använder nog den gröna mest. Sen har jag en brun kappa och en svart jacka också.
2. vad använder du just nu för skor? Svarta skor, eller mina gråa stövlar.
3. favoritfärg på kläder? Svart, eller brunt.
4. favoritmaterial på kläder? Jag är inte så kräsen.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Klänning.
6. favoritaffärer? Gina Tricot, H&M.
7. favoritmärke? Bryr mig inte om märken direkt.

GREJER
vad har du för:
2.
plånbok? En pytteliten svart som jag köpte på torget.
3. smycken? Silver.
4. solglasögon? Pilotglasögonen med spegelglas.
5. nagellack? När jag använder så är det franskt.
6. mp3? Min första mp3-spelare som jag fick 2003 av mina föräldrar.
7. mobil? Vet inte, den är inte min.

BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu? Tre kronor i mynt och ett kontoutdrag.
b) handväska eller liknande just nu? Bilstereon, parfym, pennor, mascara, kajal, kondomer, nycklar, lypsyl, usb-minne, läppglans.
2. vad är du beroende av? Kärlek, vänskap, ömhet, pussar och kramar, mobilen, min dator, min bil.
3. vilken sorts lipsyl använder du? Helt vanlig lypsyl.
4. vad tror du på? Mig själv! och Arne såklart.
5. vad köpte du senast? En påse godis.
6. har du nåt husdjur? Nej.
7. vad bor du i? Hus, hemma hos mina föräldrar. GE MIG LÄGENHET OCH JOBB!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du har ju jobb, tjänar ju mer än vad jag gör ffs!
Sök lägenhet!

2007-11-08 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0