Utmaning

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Juppsi, men de är mucho självvalt!
2. Är du lycklig? Ja, jag är ju inte olycklig iallafall.
3. Är du uttråkad? Ja, varför skulle jag annars göra den här listan.
4. Är du ledsen? Nej faktist inte.
5. Är du italienare? Nope
6. Är du en cooling? Att svara ja på den frågan är så ocoolt.
7. Är du från Irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag faktiskt.
2. Har du någon gång blivit sårad? Jarå
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Jajjemen
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Det har nog hänt
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Grejen med hemligt är ju att man inte vet om det.
7. Vill du gifta dig när du blir stor? Ja, varför inte.

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Ögon är fint
2. Katter eller hundar? Katter är lömska, hundar är jobbiga för dom måste man gå ut med.
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner.
5. Tv eller internet? Internet.
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola.
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Jag kan ta både och tack.
8. Pengar eller lycka? Vad säger att man inte kan ha båda?
9. Dag eller natt? Natt.
10. Msn eller mobil? Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Njea, kanske, kanske inte.
2. Brutit ett ben? Ja
3. Gjort något du ångrar? Det har hänt.
4. Hoppat Bungy Jump? Nej, inte än.
5. Ljugit för någon du tycker om? Jorå
6. Ätit en hel tårta? Sammanlagt i hela mitt liv, visst. Men själv på en gång, nej.
7. Gjort bort dig offentligt? Hehe... det har jag med all säkerhet gjort.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej
10. Velat försvinna? Ohh jaaa...

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Igår till min pappa.
2. Telefonsamtalet du fick? Sara Hult igårkväll.
3. Personen du var med? Senaste personen jag lekte med var Hult.
4. Roligaste grejen som hänt? Oj, de var svårt. Sist jag skrattade så jag fick ont var när jag och Tommy "bråkade".
5. Personen du smsade? Det kommer bli Tommy, ska strax svara på ett sms.
7. Du skrev till på msn? "Haha.. I know babe" till Johan när han sa att han inte var singel längre.
9. Du tillbringade natten med? Tommy.
10. Du kramade? Hultan min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0