Lååååång lista - 1 år senare

Tio första:

Första bästa kompis:

Fortfarande Sara.

 
Första bil:

Min älskade Pearla som jag var tvungen att avliva. RIP

 

Första kärlek:

Det är fortfarande samma kille som när jag svarade för ett år sen.

 

Första husdjur:

fortfarande samma kanin.
Jag och syrran delade en kanin en gång, men jag fick aldrig leka med den så jag gav henne min halva. Det är de enda djuret jag haft, thank god!

 

Första semester:

Same, same.
Vi hade såklart varit i typ Danmark tidigare men den riktiga första semestern var när vår familj + grannfamiljen åkte till Bulgarien.

 

Första jobb:
Fortfarande samma.
Sommarjobbade som städerska på min pappas jobb.

Första köpta skiva:

Det var säkert en Spice Girls skiva, dock var min första skiva en blandskiva som jag fick i födelsedagspresent.

 

Första riktiga kärlek:

Det vet bara jag, annars så var det var mitt ex som jag bodde ihop med.

 

Första piercing:

Första hålen i öronen tog jag när jag gick på lekis. Sen tog jag ännu ett när jag gick i sexan.. Tio år senare övertygades min pappa till å låta mig skaffa en labret, väl där ångrar jag mig och tar hål i naveln.

 

Första konsert:

Många mindre konserter uppe på A6 var man ju på, annars var det Aqua. 

 



Nio senaste:

 

Senaste alkoholdrycken:

Nyårsafton, jag drack champagne, vin, shots och nått som Tommy stal åt mig :) 

 

Senste bilfärden:
På väg hem till Tommy, där jag nu sitter.

Senaste filmen du såg:

Sagan om ringen trean som gick på fyran igårkväll.

 

Senast ringda telefonsamtal:

Hult, för att checka hur min lilla sjukling mår.

 

Senaste bubbelbadet:

När vi var i stockholm.

 

Senast spelade CD:

När jag väl spelar en skiva så är de alltid moraträsk :)

 

Senaste kyss:

Av Tommy innan han åkte. 

 

Senaste gången du grät:

Oj, det var som tur är mer än en vecka sen för längre bak orkar jag inte tänka just nu..

 

Senaste måltiden:

Jag åt kyckling, pommes och bea med min far för nån timma sen. 

 



Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina kompisar:

Det kan man lugnt säga att jag har :)

 

Blivit arresterad:

Nej, fortfarande en ängel

 

Blivit kär vid första ögonkastet:

Njea, beror på hur man tänker.

 

Fastnat med blicken i någons urringning:

Haha.. Det har jag säkert.

 

Fått ditt hjärta krossat:
Ja.

Sagt att du älskar någon utan att mena det:

Nej, faktist inte.

 

Haft ett one night stand:

Ja.

 

Busringt till någon:

Ja, många gånger när jag var barn.

 



Sju saker som du har på dig:

1. Svarta strumpor.
2. Svarta jeans
3. Svarta string
4. Svart t-shirt
5. Svart stickad tröja
6. Svart mascara
7. Vit BH



Sex saker som jag har gjort i dag:

 

1. Vaknat

2. Ringt Hult

3. Ringt Tommy.

4. Kört bil.

5. Handlat

6. Hälsat på mamma och pappa

 



Fem favoritsaker utan rangordning (utom människor):

 

1. Min..

2. Min lägenhet.

3. Min mobil

4. Mina pilotglasögon.

5. Min bilstereo.

 



Fyra personer du kan berätta allt för:

 

(Jag kan inte berätta ALLT för någon, men det mesta för dessa:)
1. Tommy

2. Hult

3. Rebecka

4. Sofie

 



Tre val:

 

Blått eller rött:

Rött 

 

Sommar eller vinter:

Sommaren.

 

Choklad eller chips:

Choklad.

 



Två saker att göra innan du dör:

 

1. Resa.

2. Bo i hus. 

 



En sak som du ångrar:

 

Det är nog många, många små saker som jag ångrar. Men egentligen inget stort, för då hade ju inte livet blivit som det är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0