mobislista

Har du kysst nr 7
Mitt egna nummer på nr 7 så nej.

Brukar du va med nr 9 ?
Beas pappa, så nej. Tror inte jag ens träffat honom.

Är nr 21 din bästis ?
Nej, Cecilia Andersson är inte min bästis.

Gillar du nr 19 ?
Carros föräldrar.. eum, jag hatar dom inte ?

Älskar du nr 16 ?
Nej, Borre älskar jag inte.

är nr 12 din bästis ?
Benji är inte min bästis heller, men han är goast på jobbet :)

va du med nr 2 idag ?
Alcamo är nog inte ens öppet idag.

Hur länge har du känt nr 5 ?
Andreas Hem. Andreas sen nyår.. Hans "hem" var jag väl i första gången i mars kanske?

Har nr 17 lika dan mobil som du ?
Ingen jag känner har likadan så nej.

Har du vart med nr 8 nån gång ?
Varit? Din snuskhummer. Men ja, jag och Bea har lekt nångång :P

Hur länge har du känt nr 25 ?
Vi började nästan samma klass när jag började ettan igen på JB, så mer än tre år.

Är du kär i 19?
Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0