Fyrah!

* 4 jobb jag har haft:

- Keyentrare
- Städerska
- Pack-och plockerska
- Vaktmästare


 

* 4 filmer jag kan se om och om igen:

- Resident Evil 2
- På andra sidan häcken
- Cube
- Blade 3


 

* 4 Städer jag har bott i:

(Eftersom jag bara har bott i Jönköping så skriver jag stadsdelar istället)

- Tokarp

- Torpa

-

-


 

* 4 teveserier jag har tittat på:

- Greys Anatomy

- Gilmore Girls

- Simpsons

- Desperate Housewifes


 

* 4 favoriträtter

- Kyckling, currysås och ris.

- Lax, sås och ris.

- Fiskbullar med potatis.

- Allt med pulvermos till.


 

* 4 platser/länder jag vill besöka:

- Thailand

- England

- Kina

- USA


 

* 4 typer av websajter jag besöker dagligen:

- Bloggar

- Nyhetstidningar

- Sökmotorer

- Communitys


 

* 4 ställen där jag känner mig bekväm:

- Hemma

- I bilen

- Hos Hult

- På jobbet


 

* 4 jag utmanar:

Sara
Sofie
Eric
Pumba

Kommentarer
Postat av: Eric

Yay, jag fick vara med! Ska ta och fixa det, lovar. Och skriva nått i bloggen med. ^^

2007-11-09 @ 11:46:53
URL: http://blog.ericjohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0