Hur kvinnlig/manlig är jag?


Kontakten med min kvinnliga sida:

köpt en hårfön [ ]
sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x] Snarare tvärtom. Sminkar mig för att INTE se rolig ut.
följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x] Jo, det har väl hänt. Förlåt.
pratat känslor...nykter [x]
skrattat under en romantisk komedi [x] De få gångerna jag ser romantiska komedier så hoppas jag att jag skrattar åt den komiska situationen jag befinner mig i.
berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x] Ja, faktist.
ringt upp en person utan konkret syfte [X] Yeah, I'm a girl.
funderat på namn åt mina barn [x] Haha ja, men tänker inte säga vilka namn
insett storheten hos barbra streisand [ ] W00t? Vem? Varför?
lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [ ]
druckit cosmopolitan []
sett ett avsnitt av "sex and the city" [x]
sett två avsnitt av "sex and the city" [x]
känt mig sugen på en kopp te [x]
känt glädje över att få blommor i present [X] Nu var de ju inte blommorna i sig som gjorde mig himla glad, utan tanken bakom. Oj, va tjejigt de lät.
gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x] Jag är romantisk.
blivit arg utan anledning [ ] Jag har alltid anledning.
gråtit efter 9 fyllda år [x] Vem har inte gråtit ?
brytt mig om hm:s val av modell [ ]
insett storheten i linda skugges krönikor [ ]
kramat en kille [x] Kramar är mysigast
dansat [x] Oh yeah

Kontakten med min manliga sida:

ljugit om hur mycket jag har druckit [X] Tja, jag brukar aldrig avrunda uppåt iallafall.
ätit en blodig stek [ ] B-b-b-blooood *svimmar*
läst en biltidning [X]
framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [X] Klart jag har.
styrketränat [X] 1 gång.
fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg [ ]
sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont [ ]
tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [ ]
lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [ ]
läst en bok av jan guillou [x] Vem har inte läst Ondskan?Skitbra bok!
läst ett nummer av slitz [x]
dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [x] Säkert
känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [ ] Nej, thank god!
gått på en ulf lundell-konsert [ ]
använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [x]
diskuterat bröst [x] Ja, vem har inte gjort det?
gjort lumpen [ ]
känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [x] Ja.
känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [ ]
enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ] ?
lagat någonting på egen hand [x] Ja, faktist. Tro de eller ej.
skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [  ]
tävlat i att dricka öl [  ]
påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [x]

Kvinnliga: 15/22

Manliga: 12/24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0