Låååång lista

Tio första:

Första bästa kompis:

Det var nog Sara, den lilla blonda yrvädret från gården nedanför, ironisk så är hon en av mina bästa vänner idag..

 
Första bil:

Min bil jag har nu. Nissan Micra från 91, den har krånglat mycket för mig men nu funkar hon igen min lilla Pearla.

 

Första kärlek:

Det var en kille i grannhuset skulle jag tro..

 

Första husdjur:

Jag och syrran delade en kanin en gång, men jag fick aldrig leka med den så jag gav henne min halva. Det är de enda djuret jag haft, thank god!

 

Första semester:

Vi hade såklart varit i typ Danmark tidigare men den riktiga första semestern var när vår familj + grannfamiljen åkte till Bulgarien.

 

Första jobb:
Sommarjobbade som städerska på min pappas jobb.

Första köpta skiva:

Det var säkert en Spice Girls skiva, dock var min första skiva en blandskiva som jag fick i födelsedagspresent.

 

Första riktiga kärlek:

Det vet bara jag, annars så var det var mitt ex som jag bodde ihop med.

 

Första piercing:

Första hålen i öronen tog jag när jag gick på lekis. Sen tog jag ännu ett när jag gick i sexan.. Tio år senare övertygades min pappa till å låta mig skaffa en labret, väl där ångrar jag mig och tar hål i naveln.

 

Första konsert:

Många mindre konserter uppe på A6 var man ju på, annars var det Aqua. 

 



Nio senaste:

 

Senaste alkoholdrycken:

Black Tower i lördags. 

 

Senste bilfärden:
Hem från Hult.

Senaste filmen du såg:

Saw 3 i söndags tillsammans med Andreas. 

 

Senast ringda telefonsamtal:

Tommy ang helgen.

 

Senaste bubbelbadet:

När vi var på relaxen för att fira min födelsedag.. De var bubblor i vattnet banne mig!

 

Senast spelade CD:

Spelar aldrig CD-skivor.

 

Senaste kyss:

Av Andreas när jag åkte hem. 

 

Senaste gången du grät:

Usch, härromnatten.

 

Senaste måltiden:

Sluta prata mat jag är hungrig!! Knäckebröd och bullar..

 



Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina kompisar:

Nej, det tror jag inte.

 

Blivit arresterad:

Nej, I'm an Angel. 

 

Blivit kär vid första ögonkastet:

Njea, beror på hur man tänker.

 

Fastnat med blicken i någons urringning:

Haha.. Det har jag säkert.

 

Fått ditt hjärta krossat:
Ja.

Sagt att du älskar någon utan att mena det:

Nej, faktist inte.

 

Haft ett one night stand:

Ja.

 

Busringt till någon:

Ja, många gånger när jag var barn.

 



Sju saker som du har på dig:

1. Trosor
2. Lila nagellack
3. Piercing.
4. Hårband.
5. Mascara
6. öronhängen.
7. navelludd?  



Sex saker som jag har gjort i dag:

 

1. Jobbat.

2. Hälsat på Hult.

3. Ringt Tommy.

4. Kört bil.

5. Tittat på Greys

6. Smsat.

 



Fem favoritsaker utan rangordning (utom människor):

 

1. Min dator.

2. Min mobil.

3. Min bil.

4. Mina pilotglasögon.

5. Min bilstereo.

 



Fyra personer du kan berätta allt för:

 

(Jag kan inte berätta ALLT för någon, men det mesta för dessa:)
1. Sara.

2. Sara..

3. David.

4. Eric.

 



Tre val:

 

Blått eller rött:

Blått. 

 

Sommar eller vinter:

Sommaren.

 

Choklad eller chips:

Choklad.

 



Två saker att göra innan du dör:

 

1. Resa.

2. Bli kär. 

 



En sak som du ångrar:

 

Det är nog många, många små saker som jag ångrar. Men egentligen inget stort, för då hade ju inte livet blivit som det är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0