List@

Vad heter du: Clara.

Var bor du: Jönköping, Tokarp.

Trivs du där: Njea, vill bo själv.

Brukar du läsa horoskop: Ja, ibland.

Har du körkort: Ja, har haft sen 21 augusti 2006. 

Favoritdjur: Varg.

Festar du mycket: Lagom.

Sprit, cider, vin eller öl: Vin.

Brukar du bli för full: Nej.
Antal kuddar i sängen: Två.

Äger du ett busskort: Nej.

Vad åt du till frukost: Rostmackor.
Har du haft sex idag: Nej.

Nästa mål i ditt liv: Hitta ett jobb till och flytta.

Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer. Aaah de är Clara eller Hallå!
Antal timmar sömn inatt: 10 timmar.

Sov du ensam: Ja.

Din hobby: Photoshop, träna.

Vad är det för veckodag?: Torsdag.

Vad åt du senast: Två knäckebröd med räkost och två bullar.

Vem fick du sms av senast: Sara.
Vem ringde dig senast: Tommy.

Godaste ölen du druckit: Kommer inte ihåg vad den heter.

Vilka hårfärger har du haft: Svart, Brun, Ljusbrun/Blondish. 

Vad såg du senast på TV: Tittar på någonting nu, vet inte vad det heter.

Vad läser du för bok just nu: Venusdeltat.

Längd: 167 cm.

Skostorlek: 38/39/40.

Hårfärg: Mörkbrun

Är du kär i någon: Nej.

Vad gör du om ett år: Vet inte riktigt. 
Önskar du att du bodde någon annanstans: I en egen lägenhet...

Dricker du: Ja.

Vilken parfym använder du: Amor Amor. 

Vilka skor använder du: Beror på vad jag har på mig, men mina svarta skor eller dom gråa stövlarna. 

Dagens klädsel: Hade på mig svarta jeans, ett vitt linne och en svart tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0