tjat

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jajjemen!
Vilka vitaminer tog du när du var liten? Vet inte, tror inte mor min tvingade i mig sånt.
Vad åt du senast? Köttbulle/äggmacka.
Har du fått någon komplimang idag? I min värld, ja.
Har du varit med i en rättegång? Nope.
Är du polare med grannarna? Vi är tjenis med varandra iallafall.
Vilka språk pratar din mamma? Svenska.
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Tungan, men tagit ut den.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Oj, de tar ju inte så lång tid till jobbet.. eh, nånstans.
Gay? Nej ;D
Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja
Har du något husdjur? nej.
Har du täckt någons hus med toapapper? Haha nej ;D
Har du varit på stranden? Ja :)
Minns du dina/din musiklärares namn? Lotta, tror jag.
Hur bra är din syn? Jag har linser, ser ap-dåligt. eller suddigt iaf.
Har du varit på ett party? Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Grattis, din stackars sate.
Har du varit utomlands? Ja
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Bara varit på ett. No comments.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ja, men jag går inte i skolan nått mer så de lär ju inte hända.
Var är dina syskon just nu? Hemma hos sig själva antar jag.
Vad var den senaste drömmen som du minns? Minns inte :)
Vem ringde dig senast? Till mig? Minns inte, jag rinde hult för ett tag sen iaf.
Vilken tid gick du upp imorse? 12 tiden
Vad ska du göra i helgen? Hemligt!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Orkar inte kolla.
När var du riktigt sjuk senast? tror de var 7 februari eller mars.
När såg du en kändis senast? Oj, de var ett tag sen.
Vad finns i din bakficka? har inga fickor på mig.
Har du färglinser? nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Gick å la mig :)
Vad är det första du gör på morgonen? vaknar :P
Vad ska du göra efter det här? Sova eller svara på fler meningslösa frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0