Lizt

1. Jag har insett att min sista kyss ... var alldeles för längesen.
2. Jag lyssnar på ... hitzradio.com
3. Jag pratar ... alldeles för mycket och för fort.
4. Jag älskar/tycker om ... mina vänner!
5. Min bästa vän(ner) är ... medvetna om hur bra dom är!
6. Min första riktiga kyss ... var ett minne för livet.
8. Jag avskyr när folk frågar ... dumma frågor.
9. Kärlek är ... underbart
10. Äktenskap är ... för evigt.
11. Någonstans, tänker någon på ... mig.. hoppas jag iallafall.
12. Jag kommer alltid att .. mig själv.
13. Jag är hemligt förälskad i ... Oh, I wish.
14. Sist jag grät var ... rätt längesen.
15. Min mobiltelefon är ... inte min.
16. När jag vaknar på morgonen ... snoozar jag alldeles för länge.
17. Innan jag går och lägger mig ... tar jag ur linserna.
18. Just nu tänker jag på ... att jag strax ska få sova
19. Bebisar är ... små, hlgljuda och dreggelmaskiner.
20. Idag HAR jag ... jobbat och tränat.
21. I kväll ska jag ... sova!!!.
22. I morgon kommer jag ... åka och jobba och sen förhoppningsvis träna.
23. Jag vill verkligen vara ... odrägligt rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0