Lista - med capslock

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Så vitt jag vet så är jag bäst!
HUR RAGGAR DU: Jag raggar inte, dock har jag fått höra att jag flirtar hela tiden ^^
VAD HETER DU: Clara
KALLAS: Clara eller Arne. Men jag reagerar även på Sara, eller de tjejnamn en på mitt jobb valt att kalla mig den dagen.
VARFÖR: Därför?
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat, jobbat, hämtat Sara på jobbet, fikat hos Sara och tittat på Greys. Chattat en stund med Niklas och nu gör jag den här listan för jag inte vill gå och lägga mig.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Dagen är snart slut så sova ska jag.
VAD VILL DU HELST HA NU: A billion trillion dollars...
VAR ÄR DU NU: I min säng i mitt rum.
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja, men inte länge till.
RÖKER DU: Det gör jag definitivt inte.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: En påse godis som färdkost i söndags.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Fredag blir det kanske hårdrocksfest, lördag ska jag träna kl 13.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Nada.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Ingen större skillnad.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Hultan min innan jag drog.
VAD PRATADE NI OM: Att jag var dryg och att vi hörs imon. Puss puss
VAD GÖR DU JUST NU: Tja, jag ligger definitivt inte och svarar på den här frågan iallafall...
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Nej, jag skäms ytterst sällan för mig själv.
ÄR DU BLYG: Inte så värst..
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 09.42
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Vete fan...Det var säkert efter nån fylla för ett par månader sen.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Det var nog nån låt i bilen, dock har jag "I want to write you a lovesong" i skallen.. om och om igen..
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nej.
HAR DU GLASÖGON: Ja, egentligen.. men använder linser eller ingenting alls.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Jönköping.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nej.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Inte så värst mycket.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Fråga Olle.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: "Tjena Clara! Hehe trevlig alltså ;) Var trevligt att göra. Jodå jag är singel".. jag raggar på en jobbarkompis åt en kompis.
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Nej, inte så värst.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Beror lite på vem som ringer.. Ahh.. eller Hej baby! eller om de är på jobbet: Ups, Clara. Hemma svarar jag Johansson.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Träna, Photoshop, mina vänner.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Träna?
HAR DU DVD-SPELARE? Ja, två stycken i mitt rum för tillfället.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? De vågar jag inte säga ;)
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Nej, inte så värst.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Jag gillar ögon men finner olika saker attraktivt på olika personer, det varierar från person till person.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Träningsvärk efter träningen + att jag satt konstigt i en timma.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Hm, orange är inte riktigt min färg tror jag.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Sent, sommarlovet mellan åttan och nian.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Såg en bild på Niklas, räknas det? Annars Hultan min, definitivt.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Mint, borstade tänderna nyss.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Det beror på, ...olika från kille till kille.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Det har hänt.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Nu när man tänker efter så har man nog inte haft några rediga sånna..
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Haha.. ja du, alla mina år har nog varit bra nångång på sitt sätt.
VAD KÖPTE DU SENAST? Mat i tisdags, lax.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja, jag är oftast tidigare än vad jag behöver.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Stressad. Kl är mycket så jag borde sova.. och snart dör batteriet på datorn.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart, brunt.
KAN DU LAGA MAT? Jag kan laga två saker ungefär.. Svarar det på din fråga?
VAD PLUGGAR DU? Det var längesen.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Jag var inte så speciellt aktiv.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja, de tror jag nog. Den var ju inget jag minns som dåligt iallafall..
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jorå, och inte bara ett.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte så värst mycket faktist.. .jag är billig i drift ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0