L-L-Lista - 1 år senare

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

 

Jag är hos Tommy, finner ingen bok.


 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

 

Absolut ingenting.


 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

 

Mtv har ett The Hills marathon, tack vare de kom jag inte ur sängen på väldigt, väldigt länge.


 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

 

21.34 (den var 20.29)


 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

 

Ett jävla ljud från kylskåpet.


 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

 

Jag var utomhus alldeles nyss, gick från bilen och in.


 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

 

Jag körde bil, plockade in maten jag köpt sen började jag försöka mig på att ordna så jag kunde sitta med min dator i rummet, de gick inte så nu sitter jag här  i Tommys kök.


 

8. Vad har du på dig?

 

Svarta: strumpor, jeans, string, t-shrt, tröja.
Vit Bh


 

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

 

Minns jag inte riktigt nu, men jobbigt var de..


 

10. När skrattade du senast?

 

När jag var på Tokarp nyss tror jag..


 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

 

Jag sitter i Tommys kök och på väggarna har han en sak som hans mormor broderat med en massa tomtar på, det står "nu är eld ui var spis, julegröt och julegris", sen har han en grafititavla som är tom.. bäst jag skriver nått på den, sen var de tomt.


 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

 

Njea, inte vad jag kan komma på.


 

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

 

Tja, jag finner den rätt så tråkig faktist.


 

14. Vilken var den senaste filmen du såg:

 

SAgan om ringen trean som har ett annat namn som jag ej minns.


 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

 

Jag skulle flytta nånstans varmare, till ett jätte fint hus som jag får inreda hur jag vill, med mig skulle jag ta Hult och Tommy och köpa dom allt dom pekar på.


 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:

 

Jag tror jag är rätt öppen, finns nog inte nått som någon inte vet om. Svårt att hålla saker för mig själv helt enkelt.

 


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

 

Nä, vilken svår fråga. Jag varken är eller vill leka Gud.


 

18. Tycker du om att dansa?

 

Ja, ag är väl inte helt anti ;)


 

19. Georde Bush?

 

är en gubbe?


 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?


Oh, de har vi redan bestämt jag och Tommy och de tänker vi inte tipsa om.


 

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

 

Ja, här kan man inte bo hela livet.


 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?

 

"Välkommen!"


 

24. Vilka fem personer vill du ska svara på de här frågorna?

Tja, jag har ju haft den här en gång tidigare och då var de ingen som gjorde den så jag tänker inte säga nåns namn för dom skiter ju i de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0