Lissta

  1. Vad är det bästa med dig? Jag är omtänksam.
  2. Vad är det näst bästa med dig? Jag är öppen med saker folk hyschpyschar om.
  3. Vad är det sämsta med dig? Jag är otroligt svartsjuk.
  4. Hur var du som barn? Jag var nog en av dom som inte delade med mig av mina leksaker.
  5. Har du bra kontakt med din familj? Jag bor hos mamsen och papsen igen så träffar dom varje dag iallafall.
  6. När hånglade du med en man första gången? Haha.. De tänker jag hålla för mig själv ;)
  7. Har du varit intim med en kvinna? Nix
  8. Har du varit kär? Jaa
  9. Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Det var två och ett halvt år minus en dag.
  10. Hur stora fötter har du? Beror på vad det är för skor, men det kan nog variera mellan 38-40
  11. Hur ofta filar du dem? Filar vad? Fötterna? En gång i år iallafall :P
  12. (m) eller (kd)? Huh?
  13. När var du riktigt full senast? Förrförra helgen.
  14. När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Jag gör inte så mycket jag ångrar på fyllan faktist.
  15. När dansade du senast? Juldagen.
  16. Följer du någon Tv-serie? Greys, men de går inte för tillfället.
  17. Vilket stjärntecken är du född i? Våg
  18. Vad gjorde du nyårsafton 1999? Oj, det minns jag inte. Jag kan inte hålla koll på vilket nyår som var vilket.
  19. Vilken roll hade du i skolan? Jag var nog rätt tyst av mig, tog inte så jättemycket plats.
  20. Boxers, briefs eller tanga? Boxers!
  21. Vart vill du åka på storstadssemester? New York
  22. Vart vill du åka på solsemester? Thailand.
  23. Vill du gifta dig? Ja
  24. Vill du ha barn? Njea
  25. Hur långa ögonfransar har du? Haha, lagomt långa?
  26. Hur håriga ben har du? Rätt håriga faktist.
  27. Brukar du bada på sommaren? Oh ja, svårt att låta bli
  28. Älskar du alla former av sport? Nej, lagsporter är inte min grej riktigt.
  29. Vilken skiva/download köpte du senast? Jag köper sällan sånt.
  30. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, det tycker jag inte. Dock äger jag inga.
  31. Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Jarå, P3 på jobbet och internetradio hemma. Hitzradio.com for the win.
  32. Är du med i någon fackförening? Nej.
  33. Gillar du parmesan? Jag vet inte.
  34. Har du gjort något kriminellt? Ja
  35. Knarkar du? Aldrig i livet
  36. Vad heter din bästis? Sara
  37. Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Rullar ur sängen, sminkar mig, klär på mig, åker till jobbet.
  38. Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? På en ledig dag finns det inget som heter morgon.
  39. Vad är det sista du gör innan du somnar? Klär av mig och kryper ner i sängen. Ligger rastlös alldeles för länge och kommer på att: fan, jag måste gå upp om två timmar. Sov, sov, sov!!!
  40. Vad äter du oftast till lunch? Det som serveras på spiskrogen.
  41. När åt du kött senast? Kebabkött i min rulle idag.
  42. Är du en van porrklubbsbesökare? Nej.
  43. När hiv-testade du dig senast? Har aldrig gjort det
  44. Sopsorterar du flitigt? Nej.
  45. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Jag dricker inte kaffe
  46. Är du med i någon förening/organisation? Nej, det tror jag inte.
  47. Har du några allergier/handikapp? Nej, inget sånt. Vad jag vet.
  48. När besökte du ett gym senast? Förra onsdagen tror jag det var.
  49. Äger du en cykel? Japp, världens sötaste.
  50. Prenumererar du på någon tidning/något magasin? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0