L-L-Lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

 

"aristokratiskt sätt. Han var dessutom en intrigens mäs-" ur Venusdeltat av Anaïs Nin.


 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

 

Absolut ingenting.


 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

 

Har just nu "Riddick" igång i bakgrunden, men de senaste jag tittade på var nog Ricky Lake från inatt. 


 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

 

21.13 (den var 21.14) 


 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

 

Min tv som är igång och även tvn på övervåningen. Sen låter de som nån klipper naglarna..?


 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

 

Jag var utomhus alldeles nyss, gick från bilen och in.


 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

 

Jag var uppe och pratade med mina föräldrar, så jag tittade väl på dom.


 

8. Vad har du på dig?

 

Strumpor, svarta jeans, svarta string, svart t-shirt och en svart stickad tröja, vit bh och en svart/vit-randig hårtoffs.


 

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

 

Minns jag faktist inte.


 

10. När skrattade du senast?

 

Var säkert åt nått pappa sa.


 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

 

Jag har tretton inramade bilder på mig och mina vänner, 6 icke inramade bilder på mig och mina vänner, en massa massa hål, en låång hylla med massa skräp på och en klocka.


 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

 

Njea, inte vad jag kan komma på.


 

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

 

Tja, de var ju ingen som utmanade mig egentligen.. men den fördriver ju tid rätt bra =)


 

14. Vilken var den senaste filmen du såg:

 

Saw 3 i söndags tillsammans med Andreas.


 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

 

Först skulle jag köpa mig en lägenhet/hus, en audi TT. Sen bjuda mina vänner på en lyxigresa i varmare trakter.


 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:

 

Jag tror jag är rätt öppen, finns nog inte nått som någon inte vet om. Svårt att hålla saker för mig själv helt enkelt.

 


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

 

Nä, vilken svår fråga. Jag varken är eller vill leka Gud.


 

18. Tycker du om att dansa?

 

Ja, ag är väl inte helt anti ;)


 

19. Georde Bush?

 

är en gubbe?


 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?

 

Ap ap ap.. Jag tänker då inte tipsa. 


 

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

 

Ja, här kan man inte bo hela livet.


 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?

 

"Välkommen!"


 

24. Vilka fem personer vill du ska svara på de här frågorna?

 Jaha, nu ska man köra på skuldkänslor här. För oj.. OJ... va sårad jag blir om nån inte svarar.
Så jag säger: Sara, Sofie, Pumba, Eric och Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0