"Rolig Lista"

1. Var hittade du den här listan?
Hos versrymden genom att söka på lista på google.

2. Var är dina föräldrar födda?
Men hjälp, borde man ju veta.
SKa fråga så fort dom kommer hem :)

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Adobe Dreamweaver CS3. Fick för  mig att jag skulle göra om min blogg. Icke.
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Tja, med tanke på hur ofta jag äter på restaurang så vete fan.
Får väl säga DalBaffo för vi hade så trevligt där sist, annars Alcamo för dom har god sallad. Men de är ju en pizzeria.

5. När badade du i en pool senast?
När flickorna kom hem och vi firade min födelsedag på relaxen. 

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Tja, de har jag faktist. Jag var rätt korkad när jag var liten och skulle vara med i det mesta. I den senaste skulle jag spela ambulansman/ambulans. Vi var sämst!

7. Hur många barn vill du ha?
För tillfället? Inga.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Ja du, klarar nog det mesta i måttliga doser. Dock stänger jag av öronen när det kommer nått med Kent. Då låter de såhär i min hjärna: ArneArneArneArneArneArneArneArneArneArneArneArne.

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jag är så ointresserad så det finns inte. Nej, jag har inte bestämt mig.

10. Vad har du för TV-kanaler?
Ettan, Tvåan, Trean, Fyran, Femman, Sexan, Mtv, Nian, Barnkanalen, nån sportkanal, 24, Åttan, Lokal TV, Myrornas krig, TV4 Plus.

11. Har du åkt moped någon gång?
Ja, jag har haft mig en egen moped.

12. Har du busringt någon gång?
Ja, när man var yngre.

13. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, ingenting än.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Ja, om någon annan betalar. Jag är snål smålänning!

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Tunisien.

16. Har du en egen trädgård?
Jag har inget eget.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsonsjunkie! Annars är Nemi kalasbra.

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Har jag inte ens tänkt på, kanske.. kanske inte.

19. Badkar eller duschkabin?
Vi har dusch här, men jag hade inte tackat nej till ett badkar. Just nu är de några hästar i Dalarna som sörplar vatten ur vårat gamla.

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Resident Evil 3.

21. Favoritpizza?
Hawaii med kebabsås är inte så illa ;)

22. Chips eller popcorn?
Chips. Går ju variera i alla oändlighet.

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Jag använder inte läppstift.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej, men de lät lite gott med jordnötsskal. Men röka är illa, de ska man inte göra.

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej.

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin, de känns nyttigare på nått vis.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jag och Sarorna åt ute igår på nån restaurang. Kyckling och pestopasta.

28. Favoritchoklad?
Marabou - Mintkrokant, Digestive- eller Mjölkchoklad.

29. När röstade du senast?
Vi röstade om vilken bil vi skulle ta till Kungshamn. Det stod mellan den säkra bilen eller den med bra dunk. Det blev den med bra dunk.

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Äter inte tomater.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej, det tror jag inte.

32. Är du bra på matlagning?
Jag kan koka vatten och göra flygande jakob. Det är väl inte så illa efter att ha gått HR i 1½ år ?

33. Klarar du att tanka själv?
Ja, det kan jag.

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej, jag litar inte på såntdär. Före (putar ut med magen) Efter (Drar in magen)

35. Pepsi eller Coca Cola?
Jag är inte så kräsen faktist.

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej, inget sånt. Om man inte räknar Dreamhack där alla har lika fula T-shirts.

37. Vad var det senaste du handlade?
Bensin.

38. Har du kräkts offentligt?
Inte vad jag kan minnas. Jag kräks helst inte, jag sväljer ;)

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Med många miljarder kan jag köpa mig kärlek.. Haha. Nej, förhoppningsvis så slipper man välja.

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Tja, jag får väl hoppas eller ?

41. Har du ringt något betalnummer?
Ja, vem har inte gått på en såndär "Ring och vinn en massa cash på enkla ord som ingen kan" 

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Oftast inte på något bra sätt.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Jag brukar inte besöka folk på sjukhus.. Ingen som varit där så pass länge att jag behövt hälsa på.

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja, massor.

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Jag pratar tydligen väldigt högt på mitt, och tjatar en massa nonsens. Min bror gillar att svara på det med : Man kan smsa också!!!

46. Vad har du i din väska?
Bilstereo, USBminne, 50öringar som inte går att använda i parkerinsautomater, pennor, gem, handsfree, tandblekning, kondomer, batterier, och säkert tusen saker till.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Njä, vill ju oftast sova direkt men måste ju gå och ta av mig linserna och borsta tänderna.

48. Vad är du tacksam för idag?
Jag är tacksam för att jag fått sova 14 timmar utan att bli väckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0