Tre saker som alltid finns i min...

Jag antar att dom menar tre saker man föredrar för alla vet att jag inte har nått vettigt nånstans.

Kyl
: Juice, fiskbullar, ost.
Frys: Glass, baugetter, pytt i panna.
Skafferi: Bröd, kakor, pasta.
Handväska: Plånboken, bilstereo med usb-minnet, nycklar.
Sminkväska: Mascara, kajal, foundation.
Badrumshylla: Tandkräm, tvål, linsvätska.
Tvättkorg: Har ingen sån, jag har ett golv. Smutskläder?
Skohylla: Gråa stövlar, svarta skor, jympaskorna.
Förråd: Har inget? Lik.
Hjärna: Bloggen, Photoshop och "far jag kan inte få upp min kokosnöt"
Jackficka: Mobilen, mp3-spelaren, pengar.
Kryddskåp: salt, peppar, citronpeppar.
Trädgård/balkong: Plommonträd, äppelträd, jordgubbsland.
Barskåp: BlackTower, Smirnoff, Tequila.
Köksbänk:
Brödrost, våffeljärn, micro.
Fruktkorg: Bananer, äpplen, päron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0