Värdelöst vetande om mig.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Två. Till min bil och hem.

Vilken svordom använder du mest?
Jävlar. 

Äger du en iPod?
Nej, jag har en mp3-spelare från 2003.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag ställer aldrig klockan.

Hur många resväskor äger du?
Inga.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Mammas kylskåp?

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag håller i kameran av den enkla anledningen att jag slipper vara med på bild. 

Vilken var den senaste filmen du såg?
"Saw 3" tillsammans med Andreas.

Har någon av dina vänner barn?
Nej.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket. Men gärna en lägenhet.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja! Det händer rätt ofta faktist.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Jag har bara cd-spelare i bilen och där lyssnar jag på usb-minne.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Dricker kopiösa mängder varm choklad på jobbet, men är väl inte så kräsen av mig.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, det tror jag nog inte.

Använder du huvtröjor?
Jag äger två. Använder dom väldigt sällan.

Kan du vissla?
Ja.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej. 

Vem var den senaste som ringde dig?
Tommy.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja, det är jag helt säker på.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, jag tittar fortfarande på Simpsons.

Hur många syskon har du?
Tre.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Inte alla repliker kanske, men många i en del filmer.

Äger du några band-t-shirts?
Nej.

När flög du senast?
Hem från Bulgarien i augusti. 

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Sex stycken.

Läser du för skojs skull?
Ja? Läser bloggar för skojs skull.

Pratar du några andra språk?
Engelska.

Diskar du din egen disk?
Nej, det gör diskmaskinen.

Har du gråtit offentligt?
Många gånger.

Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, varför inte?

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag skulle inte kunna tänka mig ett motiv på mig för alltid, men piercingar vill jag göra i mängder.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jag trycker inte om när någon vill bjuda över huvud taget.

Kan du kasta macka?
Ja.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja, varför inte!? Jag tycker det är snyggt.

Har du en blogg?
Ja, det är väl där du läser det här!? ;)

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
El. Jag vet att jag är galen men det fastnade.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, kärleksfull, ärlig.

Gillar du din boendesituation?
Nej, skulle gärna ha en egen lägenhet.

Vilken är din favoritfrukt?
Banan.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, inte så jätte mycket faktist.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
22.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Man skulle nog inte kalla mig petig, men jag tänker till. 

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Johan på Bredbandsbolaget. 

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet faktist inte, bra fråga.

Gillar du senap?
Jag ogillar det inte.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, om någon annan betalade så är jag game på det mesta.

Sover du på sida, mage eller rygg?
På magen. Eller lite halvt på någon.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Kramar är jätte mys. 

Skulle du säga att du är trendig?
Nej, inte speciellt.  

Äger du en digitalkamera?
Nej.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Oh hjälp, jag är för snäll för att egentligen säga nej rakt av. Skulle slingra mig ut det på något vis.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Jag har aldrig varit någon Star Wars-fan, men han som snackar lustigt får väl bli mitt val.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Inte gråta, men jävligt arg. Kommer inte ihåg vad den hette dock.

Tycker du att du är attraktiv?
Nej, inte så.. Men jag är söt när jag är full. 

Vad är du allergisk mot?
Inget såvitt jag vet. Timotej när jag var liten.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, det får jag inte.

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Ha! Jag tänker då inte tipsa er :P 
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"aristokratiskt sätt. Han var dessutom en intrigens mäs-"
Vad har du på dig?
Svarta string. 

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Kommer inte ihåg, nått som spelades på hitzradio.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0