Liste från Kajsa

ALLMÄNT:

Namn: Clara
hur lång är du: 1,66
hur mycket väger du: Lite för mycket, men jag jobbar på det!
Hur många syskon har du: Tvilling, storebror o storasyster. 3.
Piercingar: Öron och navel
vilken skostorlek har du: 39/40
är du nöjd med din kropp: Ja, om ett par kilo så :)
skulle du kunna plastikoperera dig: Bloood? Really? Njä, om någon annan betalar kanske ;)
Stökigt el välstädat: Stökigt, men om Tommy får bestämma: Jättevälstädat
Gillar du din boendesituation: Nej. Men så fort vi hittar hus så =D
välj en sak du tycker är fulast med dig: Gillar inte mina fötter
vilken hårfärg har du: Mörjbrun
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Fyra.
har du lång överkropp: Njra, kanske?
har du långa armar: Lagom
har du långa naglar: Nej, inte just nu.
Vilken svordom använder du mest: Jävlar.
har du en finne just nu: Säkert

KÄNSLOR, TANKAR, HUMÖR:

hur är ditt humör nu: Ovanligt pigg
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Klart jag tror.
vad tänker du på just nu: Att jag borde borsta tänderna
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Absolut!
saknar du någon just nu: Nja, Sofia och Martin är himla långt bort
gillar du någon: OM jag gör. Älskar!
är någon kär i dig: Det hoppas jag
hatar du någon?: Nej, för då skulle man orka bry sig.
hur är du om du är jättrrött: Skrattar åt allt
om du sovit i tre timmar: Då somnar jag garanterat så fort jag sitter ner

SENASTE:

Film du hyrde: Vildingarnas land, såååå dålig
Låten du lyssnade på: Nåt på radio tror jag
Låten du hade på hjärnan: Hoffmaestro
Du köpte: Smink
Låten du laddade ner: Det var Helene Sjöholms nyaste album till mamma
Personen du ringde: Hult
När var senast någon stötte på dig: Sånt mäker jag aldrig.
Personen som ringde dig: Tommy eller Hult
TV program du tittade på: 
Personen du fick mail av: säkert skräp
Personen du fick brev av: Skatteverket
Personen du fick sms av: Hult
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julas.

ANTAL:

Förälskad: 3 ggr.
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 2 ggr.
Gånger ditt hjärta brustit: En gång..
Hjärtan brustit på grund av dej: 1 gång tror jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några få gånger
Ärr du har på kroppen: Några st !

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Jobbat och sen varit på relaxen.
Hur tidigt stiger du upp: 06.55.
Gillar du att slåss:
Vad ska du göra ikväll: Ska strax gå och lägga mig
Är du seriös: Jag försöker
Vad är du allergisk mot: Timotej
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Ja, när jag väl fixar håret
Kan du stå på händer: Nej
Favoritserie: Samcro

HAR DU NÅGONSIN:

Sovit i någon annans säng? JaHånglat på en bio? Ja.
Hånglat i skogen? Ja.
Tyckt att din kusin är het? Lustig fråga. Nej.
Sovit naken? Ja tack.
Kört över hastighetengränsen? Det händer
Dumpat någon? Nja, vi var inte tillsammans enligt mig
Stulit pengar från en kompis? Gud nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Det har jag
Smugit ur ditt hus? Nej.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Inte vad jag vet
Hånglat med en främling? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0