Lista om mig

JAG ÄR:
Blyg: Inte så värst faktist!
Smart: Smart och smart... Jag kan en hel del ovettig fakta.
Långsam: Det beror på vad vi pratar om.
Stressad: Nej, dumt att stressa i onödan.
Tålmodig: Ibland har jag världens bästa tålamod.. Sen är de nått som slår slint och jag får damp.
Djup: Ibland  kläcker jag nått djuuuupt.. Men då är det inte med mening.
Öppen: Ja, jag delar med mig av mig själv. Och nej, inte så som du tänker. Snuskhummer!
Ärlig: Ibland är jag lite för ärlig. Som om de vore en dum sak..
Positiv: Jag försöker. Come, join me in the positiva klubbe.
Rolig: Jag tycker det iallafall, ibland.
Ansvarsfull: Det har hänt.

JAG HAR
Svikit en kompis:
Jag brukar göra allt jag kan för en kompis, sen att man inte alltid får samma sak tillbaks är ju en annan sak..
Förlorat en bästa vän: Sagt upp bekantskapen, men aldrig förlorat.
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Haha.. jag ska inte ljuga. Ja.
En kompis som vet allt: Ingen som vet allt. Jag är lite hemlig trots allt.
Berättat hemligheter: Ja det har väl alla gjort.

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja
Haft stadigt förhållande: Ett stycke.
Krossat någons hjärta: Lite smått tror jag.
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat" någon: Nej, jag gör inte sånt.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej
Varit otrogen: Nej

JAG HAR
Opererat mig: Nej, tack och lov.
Cyklat omkull: Jarå, närkontakt med ett staket.
Sjungit i duschen: Jag sjunger inte.. jag ylar.
Hoppat bungyjump: Nej, ingen som betalat åt mig.
Fobi för något: Sprutor
Sett någon dö: Nej tack ooch lov
Varit på begravning: Nej
Sagt att jag hatar någon: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0